- Budowa systemu wynagradzania
- Audyt systemu wynagradzania
- Wartościowanie stanowisk pracy i budowa tabeli płac
- Budowa systemu premiowania
- Analiza porównawcza wynagrodzeń menedżerów
- Audyt równości płac
- Klubowy raport płacowy
- Total Rewards Statement
- Program zatrzymania kluczowych pracowników
- Ocena efektywności nakładów na wynagrodzenia
- Budowa systemu wynagradzania menedżerów
- Ocena konkurencyjności systemu wynagradzania
- Badanie satysfakcji z pracy
- Badanie zaangażowania
- Badanie stresu zawodowego
- Badanie satysfakcji z wynagrodzenia
- Badanie kompetencji menedżerskich
Badania HR
Badanie satysfakcji z pracy
Badanie to cieszy się największą popularnością spośród badań postaw i opinii pracowników. Realizowane jest najczęściej za pośrednictwem ankiety pracowniczej.
Systematyczna diagnoza satysfakcji pracowników pozwala między innymi identyfikować czynniki negatywnie wpływające na pracę i nastroje personelu. Pośrednio jest również doskonałym narzędziem wspomagającym pracę w takich obszarach jak postrzeganie organizacji na rynku pracy i employer branding. Badanie to pomaga zidentyfikować grupy niezadowolonych pracowników i efektywnie działać w celu poprawy tej sytuacji. Przyczynia się również do zebrania pomysłów na zmiany i ulepszenia procesu pracy.
Satysfakcja z pracy opisuje to, jak pracownik czuje się w swoim środowisku pracy. Na poziomie poznawczym poziom satysfakcji wynika z różnicy pomiędzy oczekiwaniami i potrzebami pracownika a realną sytuacją. Oczekiwania pracowników odnoszą się do wielu różnych aspektów środowiska pracy. Są związane zarówno ze sposobem zarządzania i wynagradzania, jak i panującą w firmie atmosferą.
Badania satysfakcji pracowników realizujemy przy wykorzystaniu kwestionariusza umożliwiającego porównanie poziomu satysfakcji w firmie do norm ogólnopolskich. Pytania kwestionariusza obejmują następujące zagadnienia:
Więcej informacji na temat badań postaw pracowników przeczytają państwo na specjalistycznej platformie badaniaHR.pl
Systematyczna diagnoza satysfakcji pracowników pozwala między innymi identyfikować czynniki negatywnie wpływające na pracę i nastroje personelu. Pośrednio jest również doskonałym narzędziem wspomagającym pracę w takich obszarach jak postrzeganie organizacji na rynku pracy i employer branding. Badanie to pomaga zidentyfikować grupy niezadowolonych pracowników i efektywnie działać w celu poprawy tej sytuacji. Przyczynia się również do zebrania pomysłów na zmiany i ulepszenia procesu pracy.
Satysfakcja z pracy opisuje to, jak pracownik czuje się w swoim środowisku pracy. Na poziomie poznawczym poziom satysfakcji wynika z różnicy pomiędzy oczekiwaniami i potrzebami pracownika a realną sytuacją. Oczekiwania pracowników odnoszą się do wielu różnych aspektów środowiska pracy. Są związane zarówno ze sposobem zarządzania i wynagradzania, jak i panującą w firmie atmosferą.
Badania satysfakcji pracowników realizujemy przy wykorzystaniu kwestionariusza umożliwiającego porównanie poziomu satysfakcji w firmie do norm ogólnopolskich. Pytania kwestionariusza obejmują następujące zagadnienia:
- ocena współpracy z przełożonymi,
- ocena postrzegania firmy na rynku,
- ocena zadowolenia z płacy i świadczeń,
- ocena samodzielności w pracy,
- ocena poczucia przynależności do firmy,
- ocena zarządzania pracą,
- ocena współpracy z innymi pracownikami.
Więcej informacji na temat badań postaw pracowników przeczytają państwo na specjalistycznej platformie badaniaHR.pl